Bijna naar Nicaragua - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Wilco Hendriks - WaarBenJij.nu Bijna naar Nicaragua - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Wilco Hendriks - WaarBenJij.nu

Bijna naar Nicaragua

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

27 April 2014 | Nederland, Heesch

Hallo Allemaal,

Over ruim een week vertrek ik via Panama naar Managua, Nicaragua.
Ik wil jullie graag bedanken voor het verspreiden van mijn actie en uiteraard ook voor het doneren van geld!
Ik heb inmiddels al ruim 2200 euro bij elkaar gedoneerd gekregen!!
Daar kan ik echt veel mee doen in Nicaragua.

Dank allen!!

Ik ben van plan op deze site regelmatig een update te plaatsen zodat jullie op de hoogte blijven van waar ik mee bezig ben en waar jullie geld aan uitgegeven wordt. Ik ben nog even aan het uitvogelen hoe het precies werkt maar daar kom ik wel uit.
iedereen die dit mailtje krijgt, krijgt ook een melding als er een update is geplaatst.

Mocht je van plan zijn om geld te doneren maar ben je het vergeten of was het er nog niet van gekomen,.... Het kan nog steeds!!
Je kan je donatie overmaken op NL51 RABO 0151 9276 18
tnv W.L.W.M. Hendriks

Groet, Wilco Hendriks

  • 28 April 2014 - 19:30

    Wilco:

    :-)

  • 28 April 2014 - 19:30

    Wilco:

    ah,.. Het werkt! :-)

  • 29 April 2014 - 08:21

    Willy:

    Heel veel succes met je 'actie' en daarnaast veel plezier!

  • 02 Mei 2014 - 14:52

    Frank:

    Alvast een goede reis gewenst, succes en we gaan je volgen!

  • 04 Mei 2014 - 10:48

    Marie-José En Jan Duffhauss:

    wensen je een goede reis

  • 08 Mei 2014 - 10:13

    Leon:

    Nou, je bent er inmiddels een dag.
    Ik hoop dat je bij een leuk gastgezin terecht bent gekomen en je je op je gemak kunt orienteren op wat er zoal nodig is en waar je je geld aan gaat uitgeven.
    Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik erg trots ben op je prachtige initiatief, Wilco!
    Veel succes en plezier daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilco

Ik ben van 17 okt 2013 t/m 14 jan 2014 in Nicaragua geweest. Ik heb er Spaanse les gevolgd, rondgereisd en vrijwilligerswerk gedaan. Ik heb onder andere gewerkt voor Los Pipitos. Dat is een organisatie die dagbesteding/onderwijs probeert te bieden aan kinderen met een beperking. Op 6 mei vertrek ik opnieuw naar Nicaragua. Ik blijf er ruim twee maanden en ga me inzetten voor Los Pipitos. Ik heb in Nederland een actie opgezet om geld in te zamelen wat ik ter plekke kan besteden voor Los Pipitos. Via waarbenjij.nu kan ik alle donateurs op de hoogte houden over wat er met hun geld gebeurt

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 10432

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 17 Juli 2014

San Juan de la Concepción Nicaragua

Landen bezocht: